AW-11341741356
top of page

חמישה דברים שאתם לא יודעים עלי כיועצת שינה לתאומים


1. שיועצת שינה בכלל ויועצת שינה לתאומים זו קריירה שניה שלי. לפני כן עבדתי 17 שנה במוסד בנקאי גדול ואז הבנתי שאני לא במקום הנכון ויצאתי לחפש את המקום הנכון עבורי...ומצאתי בגדול.


2. שאני לא רק יועצת שינה מומחית לתאומים אלא גם…מלווה התפתחותית לגיל הרך, מדריכת הורים לתאומים, מנחת מעגלי אימהות ומלווה אימהות אחרי לידה ומדריכת עיסוי תינוקות ופגים…ארגז כלים גדול וגדוש שמתלווה לניסיון של 12 שנה ומאפשר לי לעשות אבחונים מדויקים ולהפנות לאנשי מקצוע נוספים אם יש צורך.


3. שאני התחלתי לעסוק בתחום ייעוץ השינה ממש מראשיתו וסיימתי בין הראשונות את הקורס ההכשרה בשיטת 'לילה טוב'. כשהתחלתי לעסוק במקצוע ונשאלתי במה אני עוסקת או מה מקצועי? לאחר שעניתי שאני יועצת שינה לרב השואלים היו מרימים גבה ואומרים "יועצת שינה, מה יש דבר כזה?"


4. התינוקות הראשונים עשו אצלי ייעוץ שינה היום בני 11-13 וללמוד לישון היה לדברי הוריהם ההשקעה הטובה ביותר שעשו לכל המשפחה ובהתפתחות שלהם לאורך השנים.


5.כשהפכתי להיות אימא, לתאומים גיליתי שאני לא ממש יודעת במי להיעזר בכל הדילמות שעלו לי בהורות והדבר היחיד שיכולתי להיעזר בו אז היה ירחון 'הורים וילדים' שלא ממש דיבר על תאומים. ואת ההורות שלי הבנתי רק תוך כדי תנועה וזה לא היה קל.


העובדה החמישית הייתה אחד הגורמים המרכזיים שהביאו אותי לעבוד עם הורים לתאומים והם המנוע והמוטבציה שמניעה אותי. העובדה שהורים לתאומים לרב מוצאים את עצמם עם הרבה דילמות, שאלות ופחות מדי תשובות או מקורות מידע שאפשר להיעזר בהם בגידול התאומים ופחות להרגיש לבד. הרגשת הבדידות של ההורות לתאומים מלווה אותם גם מעצם העובדה שהם לא מוקפים בהורים לתאומים שאפשר להתייעץ איתם לתאומים וגם הם לא גודלו כתאומים. רב ההורים לומדים כיצד להיות הורים מהבית שבו הם גדלו ומהדרך שבה גודלו על ידי הוריהם. כאשת מקצוע שעובדת עם הורים לתאומים אני מביאה: 1. את ניסיוני האישי כאימא לתאומים שהיום הם בני 23

2. את הידע שרכשתי בלימודיים ייעודיים של הדרכת הורים לתאומים שהעניק לי את הידע הרחב על הדילמות האופניים בגידול תאומים ומאפשר לי לתת להורים את הפתרונות לדילמות שהם נתקלות בהם.

3. ניסיון מקצועי של 12 שניים בעבודה עם מאות הורים וזוגות תאומים. את כל זאת אני אורזת בכל התהליכים והפעילויות שאני עורכת עם הורים לתאומים: ייעוצי שינה מותאמים לתאומים

הרצאות להורים לתאומים

מפגשי הכנה לקראת הורות לתאומים

קפה תאומים - מפגשים לאימהות לתאומים

סדנאות

ועוד.....




44 צפיות
bottom of page